وَتین🇮🇷-
از لحاظ روحی دلم میخواد با هندزفری و بالشت و پتوم جمع کنم برم یه جا که کسی کاری بهم نداشته باشه .
از لحاظ روحی دلم میخواد انقدر همه جا استرس نگیرم که بتونم کارامو انجام بدم .
وَتین🇮🇷-
دلم میخواد بارون بیاد ، باهات زیر بارون قدم بزنم .
دلم میخواد انقدر اضافی نباشم :)