وَتین🇮🇷-
از لحاظ روحی دلم میخواد انقدر همه جا استرس نگیرم که بتونم کارامو انجام بدم .
از لحاظ روحی دلم میخواد یکیو داشته باشم بشینه آهنگایی که دوست دارمو باهام گوش کنه .
هدایت شده از • ظرفشیشهایِپرازکاکائو-'
یه ماه به زمان تحصیل دبیرستانا بخاطر حضوری نبودن ترم اول اضافه کردن(:
وَتین🇮🇷-
یه ماه به زمان تحصیل دبیرستانا بخاطر حضوری نبودن ترم اول اضافه کردن(:
مایی که از اول حضوری بودیم چه گناهی کردیم:)؟