وَتین🇮🇷-
- تولدت مبارک حانیهم :)💛 حانیهی عزیزم ، قوی باش ! همه چی تموم میشهه و بعد که تموم شدن و بهش فک می
Happy Birthday Hanieh :)))💛
هدایت شده از This is strawbunny _ he he
امسال نفس بیشترش رو تو کافه نتی بودم و نصف خرجام رو دادم پا پرینت گرفتن
خب زن چه خبرههه من حال ندارم پاشم برم الان خب
وَتین🇮🇷-
امسال نفس بیشترش رو تو کافه نتی بودم و نصف خرجام رو دادم پا پرینت گرفتن خب زن چه خبرههه من حال ندارم
حقققق .
من دیگه خجالت میکشم برم کافی نت🙂
یک ساعت حرف زدن با کسی که از بچگی باهاش بودی و مثل خواهرته ، واسه خوب کردن حالِ روزت عالیه:))))))))
#مهربونترینم