یک ساعت حرف زدن با کسی که از بچگی باهاش بودی و مثل خواهرته ، واسه خوب کردن حالِ روزت عالیه:))))))))
#مهربونترینم
هدایت شده از This is strawbunny _ he he
گروهه اینجوریه که :
بچه ها بیاین فلان ساعت شروع کنیم بکشیم
بعد چند دقیقه یکی : گند زدممم وای دیگه نمیکشم
بعد چند دقیقه یکی دیگه : وای رنگاش درست نیست نمیتونم
بعد چند دقیقه دیگه یکی دیگه : من هنوز دارم میکشم نرفتم سراغ رنگ
همه : نری سراغ رنگگ هااا . خر نباشی هااا . نزنی جلووو. فردا بکش
منی که اصلا طرح رو ندارم که بکشم که رنگ کنم که فردا بیارم :
در آخر هم گروه رو میبندن که نه حرف بزنن نه کسی کاری بکنه 😂😂😂😂
یه مشت خل
وَتین🇮🇷-
گروهه اینجوریه که : بچه ها بیاین فلان ساعت شروع کنیم بکشیم بعد چند دقیقه یکی : گند زدممم وای دیگه نم
وای برو بمیر پاره شدم😭🤣🤣🤣
دقیقا هر شب همینیم :