وَتین🇮🇷-
گروهه اینجوریه که : بچه ها بیاین فلان ساعت شروع کنیم بکشیم بعد چند دقیقه یکی : گند زدممم وای دیگه نم
وای برو بمیر پاره شدم😭🤣🤣🤣
دقیقا هر شب همینیم :
هدایت شده از کیدراما بولا بولا ^-^
ولی مطمئنا همه کیدرامرا خوشحالن که کیم ووبین رو بعد از چند سال و خصوصا بعد شکست مریضیش میبیننش:>
اونم انقدر کیوتطور^^
#غم_های_ما
#Mhi ~ #tweet
@kdrama_bolabloa