از یه طرف دلم میخواد اورجینالز رو ببینم تند تند از طرفی دیگه دلم نمیخواد تموم بشه :)
وَتین🇮🇷-
متاسفم بابتش.
قفلی تا ابد رو این آهنگه:))))))))))
لعنت بهش که انقدر قشنگ میخونه
خوشبختی ینی ببینی نتت داره تموم میشه زود تر از موقعش و یهو ۹ گیگ هدیه بده :)))))))