وَتین🇮🇷-
فردا میخوایم بریم سرکارمون رو مرتب و خوشگل کنیم :>
خب وقت نشد فقط جلسه گرفتیم که قراره چیکار کنیم و برنامه ریزی کردیم
مهسا اونجا هر دقیقه یکبار :
عالمه قراره چی جوری با این بچه ها سر و کله بزنیم ؟
من :
وَتین🇮🇷-
تولدت مبارک دخترِ مهربون :)🤍. *سحر
فک کنم از وقتی باهاش آشنا شدم ،
تا حالا نشده بود یه روز حالمو نپرسه و هوامو نداشته باشه :))))))
موقع امتحانا یا وقتایی که حالم بد بود تنها کسی که میفهمید و میومد یه جوری حالمو خوب میکرد🫂🤍
و میخوام از همینجا بگم .. مرسی که پیشمی و تنهام نمیزاری :::)