ساعت چهار و نیم صبح خوابیدم و هشت بیدار شدم
این همه خواب برای روح خستهم زیاد بود
اگر کسی رو دارید که تو روزهای سخت و تنهاییِ جهان منبع آرامشتون باشه
با قلاده محکم ببندینش
من اینکارو نکردم و خب میبینید وضعیتو :))
با کلی دغدغه و حساسیت نصف پیامهام تو کانال بله میزارم
نصفشونو اینجا
چقدر احمقم فکر میکنم شخصیت مهم و خاصیام
سیدالشهداﷺ فرمود:
تو اگر بروی،
خانه خراب میشویم.
عرض کرد: جان برادرتان به فدای شما سرورم؛
سینه ام از دنیا به تنگ آمده است!