Tales in Arms 🌷⭐
آقا سید مجتبی جانم بیا دیگه آقا جان بیا صحبت کن باهامون پر پر شدیم🥹
فرمودن:
۱- درخواست غرامت میکنیم
۲- اگر ندهند خودمان بر میداریم
۳- نتوانیم برداریم، تخریب میکنیم
ممنونم واقعا، به شنیدنش خیلی احتیاج داشتم💘
هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
مظلومیتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمل کردید و خم به ابرو نیاوردید. بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود. :)))):
امشب اگر چیزی غیر از ظهور امام زمان بخواید در حق خودتون و این مملکت ظلم کردید مردم!
صدای محکمِ بلند از ایمان و اعتقاد خبر میدهد.فقط ترسوها، دزدها، دروغگوها و خائنان سرافکنده و سر به زیر هستند. مرد با چشم و دهانش یکجا حرف میزند.
📕آتش بدون دود
آقا شما قبل از شهادتت ما رو بزرگ کردی رشدمون دادی
کی این ملت متحد با هم تسبیح و قرآن به دست تو خیابونها الله اکبر میگفتن و حریف یهودی میطلبیدن؟
کی زیر بمباران و موشک تو خیابونها با صلابت قدم میزدن و مرگ رو به سخره میگرفتن؟
اگر این جنگ سالها طول بکشه ما تو خیابونها زندگی میکنیم
کف خیابون میخوابیم کنار جدول نماز میخونیم ولی نمیزاریم جز الله رو پرچم کشورمون کلمهای بنویسن
هدایت شده از محبین
آیت الله مروی: قسم میخورم حضور مردم در خیابان ها ثوابش به مراتب از عبادت در سحرهای رمضان بیشتراست.
@ir_mohebin
دیشب رو در تاریخ ثبت میکنن و از رضا پهلوی به عنوان حقیرترین و بیآبروترین وطنفروش یاد خواهند کرد!
حتی به اندازهی یک خیابون طرفدار نتونست جمع کنه براش جاوید شاه بخونن:)))))