هدایت شده از محبین
آیت الله مروی: قسم میخورم حضور مردم در خیابان ها ثوابش به مراتب از عبادت در سحرهای رمضان بیشتراست.
@ir_mohebin
دیشب رو در تاریخ ثبت میکنن و از رضا پهلوی به عنوان حقیرترین و بیآبروترین وطنفروش یاد خواهند کرد!
حتی به اندازهی یک خیابون طرفدار نتونست جمع کنه براش جاوید شاه بخونن:)))))
انرژی و انگیزهی برگشتن به روزمرگی رو ندارم
همش تو خیابونم و اون ساعاتی که تو خونهام یا خوابم یا با بچهها وقت میگذرونم
امروز خاک و غبار لبهی کتابخونه رو بالاخره دستمال کشیدم و به این فکر کردم که یعنی تا کی این خشم مارو از زندگی عادی محروم میکنه؟
خودم فکر کنم تا ظهور امام زمان :)
به نظرم نباید اینطوری باشه
خشم و نفرت رو بزارم برای خیابون
انتظار برای ظهور رو بزارم لا به لای لحظات زندگیم
دیشب فیلمها و ادیتهایی از آقای شهید و آقا سید مجتبی برای وهب گذاشتم تا ببینه چون خودش میگفت حالشو بهتر میکنه و ترسش رو کمتر
بچهها نیاز دارن که زندگی رو ببینن نه رکود و فرسایش جنگ رو
300 تا بمب امریکایی عمل نکرده تو سطح کشور پیدا شده
اگر ایران 30 تا موشکش عمل نمیکرد
کل دنیا ابروش رو میبردن
۱۴۰۴
چقدر آزارمون دادی
چقدر غم رو غمهامون گذاشتی
چقدر آدمهای خوب ازمون گرفتی و عزادارمون کردی
بالاخره تموم شدی و دستتو از روی گلومون برداشتی
ولی ما شکایتتو پیش مولا و صاحبمون میبریم!💔
سال تحویل رو بدون صدای آقای شهیدم که باهامون صحبت کنه و تبریک بگه نمیخوام😭💔
هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
نمیدونم چرا هی مانع گریه و بغض وحشتناک وجودم میشم، ولی لحظه تحویل سال مطمئنا نمیتونم جلوش رو بگیرم...
هوای خانه تنگ بود
آمدم خیابان تا سال زودتر تمام شود
دیدم انگار مردم شهر هم تحمل خانه را نداشتند!
چقدر این روزها تهران غمگین و عصبانی است