300 تا بمب امریکایی عمل نکرده تو سطح کشور پیدا شده
اگر ایران 30 تا موشکش عمل نمیکرد
کل دنیا ابروش رو میبردن
۱۴۰۴
چقدر آزارمون دادی
چقدر غم رو غمهامون گذاشتی
چقدر آدمهای خوب ازمون گرفتی و عزادارمون کردی
بالاخره تموم شدی و دستتو از روی گلومون برداشتی
ولی ما شکایتتو پیش مولا و صاحبمون میبریم!💔
سال تحویل رو بدون صدای آقای شهیدم که باهامون صحبت کنه و تبریک بگه نمیخوام😭💔
هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
نمیدونم چرا هی مانع گریه و بغض وحشتناک وجودم میشم، ولی لحظه تحویل سال مطمئنا نمیتونم جلوش رو بگیرم...
هوای خانه تنگ بود
آمدم خیابان تا سال زودتر تمام شود
دیدم انگار مردم شهر هم تحمل خانه را نداشتند!
چقدر این روزها تهران غمگین و عصبانی است
هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
بعد از سلامی و سلیمانی،
سهمِ دلِ بیتابِ ما غم شد
از هفتسینِ سفره ایران،
این مرتبه سیدعلی کم شد.. :))
من وقتی دنبال خوراکی و هله ووله میگردم میگم کیک و ساندیس میخوام
بعد بعضیا فکر کردن اگه بهم بگن ساندیس خور ناراحت میشم🦦
هی در کوچههای اطراف جمهوری اشک ریختم و مثل مادر مُردهها دور خودم چرخیدم
مردم چهل روز پیش آمدند اینجا همان روز سیاه
گریههاشان تمام شد برای امروز نماند
من چهل روز صبر کردم
همهی چهل روز نبودنت را جمع کردم برای این کوچه پس کوچه های خائن تا بکوبم به دیوار و درهایی که نمکت را خوردند و نمکدان شکستند
حسینیه خراب شد این خانهها و کوچه ها نه! این خائنهای نمکنشناس که چهل روز هلهله کردند و شیرینی پخش کردند
من اندازه چهل روز، امشب زار زدم..
من فقط به این پیرمرد کتابخونی که درخت میکاشت و دعاهاش برای دلم جادو میکرد اعتماد دارم!
و در این اعتماد خواهم مرد چه مرگ شیرینی…