هدایت شده از ~ کُنجِ صَبوری ~
بعد از سلامی و سلیمانی،
سهمِ دلِ بیتابِ ما غم شد
از هفتسینِ سفره ایران،
این مرتبه سیدعلی کم شد.. :))
من وقتی دنبال خوراکی و هله ووله میگردم میگم کیک و ساندیس میخوام
بعد بعضیا فکر کردن اگه بهم بگن ساندیس خور ناراحت میشم🦦
هی در کوچههای اطراف جمهوری اشک ریختم و مثل مادر مُردهها دور خودم چرخیدم
مردم چهل روز پیش آمدند اینجا همان روز سیاه
گریههاشان تمام شد برای امروز نماند
من چهل روز صبر کردم
همهی چهل روز نبودنت را جمع کردم برای این کوچه پس کوچه های خائن تا بکوبم به دیوار و درهایی که نمکت را خوردند و نمکدان شکستند
حسینیه خراب شد این خانهها و کوچه ها نه! این خائنهای نمکنشناس که چهل روز هلهله کردند و شیرینی پخش کردند
من اندازه چهل روز، امشب زار زدم..
من فقط به این پیرمرد کتابخونی که درخت میکاشت و دعاهاش برای دلم جادو میکرد اعتماد دارم!
و در این اعتماد خواهم مرد چه مرگ شیرینی…
پیامهای حضرت اقا مجتبی رو یک بار گوش میدم یک بار متنش رو دانلود میکنم میخونم و هایلایت میکنم!
خیلی کیف میده🦦
چون عاشق این لحن چریکی و جدی رهبر قشنگمونم✊🏻❤️🔥
تو خاک کشورم که حتی تا یک ماه پیش اگه عکس اقا و پرچم دستمون میدیدن چپ چپ نگاه میکردن و فحش میدادن
تو کشورهای خارجی که همشون فکر میکنن تروریستیم
تو فضای مجازی که به راحتی اکانتهامونو مسدود میکنن