بعد از مدتها تصمیم گرفته بودم از سال ۱۴۰۵ دوباره دست به قلم بشم و چیزهایی بنویسم
هرگز فکر نمیکردم اولین سالنامه و اولین دلنوشتههام برای عزای آقا باشه
دوست داشتم چیزهای دیگری بنویسم اما سالنامهی ۱۴۰۵ام تا اینجا پر شده از درد و دل و روضه و غم
امید دارم این غم به ظهور حضرت حجت و یک نشاط دائمی منجر بشه…🍃✨
خدایا از این صبر راضی باش که برای ما بس کشنده و زهرآگینه
کی به تهران اجازه داد هواپیماهاشو راه بندازه؟
من الان چطوری به مغزم بفهمونم اینا صدای جنگنده نیست و منتظر گرومپ انفجار بعدش نباشه😩