باز خدا خیر بده بله رو
مردم ریاکشن میدن
اینجا نه تنها آپشن ریاکشن نداره بلکه اصلا نشون نمیده هر پیامو چند نفر دیدن
گاهی احساس میکنم دارم با خودم حرف میزنم🌝
منظورت چیه کتاب فانتزی و قصه پریان دوست نداری؟
لابد شبها قبل خواب کتاب خودت رو به فنا نده میخونی؟🌚
دقیقا همون لحظه که میگی فقط تا آخر این چپتر میخونم و میخوابم همون چپتر یه جوری تموم میشه که کل حیات بشریت وابسته به بعدیشه😐
منظورت چیه که ما قوی نیستیم؟
من هر روز بین پرت کردن خودم از لبهی بالکن و قهوه خوردن، قهوه خوردن رو انتخاب میکنم!🌝