آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند و تنها چیزی که آزارم داد غلطهای املاییشان بود!
-داستایفسکی
_اینها چطور میتوانند به تاریخ جواب پس بدهند؟
+اینها اصلاً تاریخ را نمیدانند. فقط در زمان حال زندگی میکنند، و زمان حال را هم نمیفهمند-مثل کرمها، انگلها، مگسها.
-آتشبدوندود / نادر ابراهیمی