eitaa logo
•|وصـٰال|•
320 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
147 فایل
بسم‌اللھ'🌱 آدم میرود.. اما انگار بخش مهمی از او جایی جا میماند؛🫀 جایی لابه لای خاک های فکه،شلمچه و هویزه:) یا در خاک های نمناک طلائیه و علقمه... یا همان موج های اروند رود... ادم نمیداند چه گم کرده است! لینک ارتباطی https://daigo.ir/secret/81245902701
مشاهده در ایتا
دانلود
یک چله از برای شما ناله سر دهم تا در مُحَرَمَت بشوم مَحرَمَت "حسین"
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی‌دلتان‌گرفت‌وگرفتارشدید ذکر"یارئوف"رازیاد‌بگویید؛ وبااین‌ذڪربـھ‌امام‌رضا‌متوسل‌شوید گویاخداوقتی‌بخواهدبرای‌این‌ذڪرشما اثری‌بگذارد‌ڪارتان‌رابه‌امام‌رضا‌میسپرد . .
[بِسْمِ رَبِّ الالشِّفاهِ الذّابِلاتِ به نام خداے آن لب هاے خشـڪیده...🕊] سلام ...! با یه پیشنهاد اومدم ڪه ان شاءالله با هم اربعین راهـے ڪربلاے امام حسین جانمون بشیم...[چقدر تصورش هم شیرینه(:] -۴۰ روز مونده تا مُحرمِ اباعبدالله الحسینـ؏ همه میگن شاه ڪلید قلب امام حسینـ؏؛حضرت رقیهـ؏ و حضرت زینب ڪبریــ؏ هستن...🫀 بیایم این چهل روز رو به نیابت از حضرت رقیه و حضرت زینب سلام الله علیها،زیارت عاشورا بخونیم به علاوه دعاے فرج و هدیه ڪنیم به حضرت زهرا سلام الله علیها ان شاءالله خود ائمهـ؏ پای حاجاتمون رو امضا بزنند...🥺 و اولین حاجت هممون...(: ظهور مهدیِ زهرا سلام الله علیه♡
هدایت شده از •|وصـٰال|•
4_6012744323643214826.mp3
زمان: حجم: 8.3M
السلام علیڪ یا اباعبدالله الحسیـن
https://harfeto.timefriend.net/16794275196701 رفقای وصال! حرفی... حدیثی... انتقادی... درخواستی... پیشنهادی برای افزایش اعضا و پیشرفت کانال... قدیمی های وصال ! کانال خودتونه دیگه :) سنگ تموم بذارین🙃
ننگ برطرفداران شعارزن_زندگی_آزادی=برهنگی وفساد
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما تا اخر ببینید👌 معروفیت. . . 😞🖤 کاری از سید نوکر 💚🦚
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شروع میکنم اول هفته مو با نام رقیه
⭕️ سلبریتی‌ها دارن برای فوت استوری میذارن و برای روحش طلب آرامش میکنن، و اصلا هم براشون مهم نیست که فیروز نادری یک آتئیست و بی‌خدا بوده و اصلا به روح خودش اعتقادی نداشته 🤔😅 دنیای عجیبی شده خلاصه...
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میخوای بری دیدن کسی که وجودش خیلی برات مهم و عزیزه مثل خانواده‌ات سعی میکنی‌ خودت و آماده کنی هر کاری میکنی تا خوشحال بشه از هرلحاظ، چه ظاهری چه باطنی میخوای رضایتش‌رو به دست بیاری تا وقتی نگاهت میکنن لذت ببرن ! اما اگر بهترین لباس هم بپوشی و اخلاقت درست نباشه که نمیشه ! میشه ؟نه حکایت ماست هر سال تو این شب و روزا دقیقا همین ماجراست…! صاحبمون منتظر دیدن ماست! و حالا تمام دلهره ما مثل هر سال… اینه که ، آی خدا چیکار کنم به چشمش بیام!چیکار کنم بین این همه عاشق منم نگاه کنه ! چیکار کنم اشکای چشمم و ازم بخره ! و چیکارکنم های بیشتر… و هرسال هیچ راهی… بهتر از خونه تکونی نیست ! آخه تحویل سال ما نوکرها محرمه! برای اینکه دل هامون و با اشک عزا شست و شو بدیم و آماده بشیم ! برا همین شروع میکنیم به چله گرفتن! چله زیارت عاشورا یا چله های مختلف! از سر اینکه آهای مردم منم دارم چله میگیرم ، باشه… ما رو تو نوکری هامون به هیچ کجا نمی رسونه که هیچ! عقب هم میفتیم! اما اگر مثلا چله زیارت عاشورا یا زیارت آل یاسین یا… با چله ترک گناه ها و مرض های اخلاقیمون یکی بشه، اون‌موقع ست که بر روح و دلمون اثر میذاره ! رفاقت. امام حسین با آقا امام زمان معنا پیدا میکنه ! اون موقع ست که با اولین سلام به محضر آقا سیدالشهدا (ع) صدای وعلیک السلام ارباب رو میشنوی ! و اون موقع‌ست که تازه نوکر ، نوکر میشه و این نوکری کردن ها بوی نوکری واقعی میگیره ! پس خلاصه ، برادرم ، خواهرم از خدا بخوایم و خودمونم تلاش کنیم…تا امسال ، پاک و مطهر وارد ماه عزای ارباب بشیم! که دیگه هر قطره اشکمون روحمون روهم پاک کنه !