📝 دو نگاه به زن
💡امام خمینی(ره): زن،مربی جامعه است و سعادت و شقاوت کشورها
بسته به وجود زن است.
⛔️محمدرضا پهلوی: زنان فقط زیبایی و جذابیت
زنانه شان در زندگی اهمیت دارد.
https://eitaa.com/vesal13
هدایت شده از KHAMENEI.IR
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 دیدار آرمیتا رضایینژاد فرزند شهید داریوش رضایینژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هستهای کشور
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
Khamenei.ir4_5778244976206941724.mp3
زمان:
حجم:
20M
🎧 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هستهای کشور. ۱۴۰۲/۳/۲۱
💻 Farsi.Khamenei.ir
دادستان ایذه توضیح داد: حمله به ماموران انتظامی در شهرستان ایذه/ ضارب در ۲ نوبت ماموران انتظامی را زیر گرفت
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
یار محمد رسالتی دادستان ایذه، گفت:
عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید.
دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.
رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است و تلاش برای شناسایی هویت و انگیزه متهم ادامه دارد.
وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتشار شایعه که موجب ایجاد بینظمی در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی مراجع قضایی اعلام میشود.
🗣مرکز رسانه قوه قضاییه
•|وصـٰال|•
💢تصویری از سروان محمد قنبری که ساعاتی پیش توسط پسر عموی مادر کیان پیر فلک با خودرو سواری زیر گرفته ش
#حرامزادگی به سبک اینترنشنال
طرف عمدی با ماشین مامور پلیس رو زیر گرفته و کشته... چه بسا اگه متوقفش نمیکردن جان تعداد بیشتری آدم هم میگرفته؛ بعد اینترنشنال جوری تیتر زده انگار یه آدم بیگناه مرده!
در حمله این #ملعون با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان #ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
این اتفاق پس از پایان مراسم برگزار شده از طرف خانواده نوجوان مرحوم #کیان_پیرفلک که با هماهنگی و همکاری پلیس بخوبی برگزار شد، روی داد.
خبرها حاکیست فرد مهاجم در تیراندازی ماموران پلیس مجروح، به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان فوت کرده است.
ماموران پلیس برای مقابله با فراخوان ضدانقلاب و با هدف پیشگیری از ایجاد حاشیه در مراسم برگزار شده از طرف خانواده پیرفلک در محل برگزاری حادثه مستقر شده بودند.
تاحالا شده با خودت بگی من خیلی گناه کردم به اندازه ای که ممکنه خدا منو نگاه هم نکنه...؟
یا بگی خدا منو نمیبخشه من دیگه آب از سرم گذشته؟
امروز میخوام یه داستان بگم...
داستانِ تحول پسری که دخترباز بود و هر گناهی که فکرشو بکنی کرده بود!
یه جوون حدود ۳۰ ساله تعریف میکرد که:
من حدود دو سال پیش گناهی نبود که نکرده باشم...
به هیچی هم اعتقاد نداشتم حتی امام حسین و عاشورا و...
میگفتم همه رو آخوندا ساختن
زندگیم شده بود دختر بازی!
با چند تا رفیقام تو خونه مجردی هر غلطی که بگی کردیم...
شب عاشورا داشتم با ماشین تو خیابون گشت میزدم یه دختر خانم چادری رو دیدم که داشت میرفت سمت هیئت عزاداری...
منم به هر زوری که بود سوارش کردم بردمش خونه مجردی
اونم از اولش فقط گریه میکرد و میگفت بابا مگه تو غیرت نداری!شب عاشوراعه خجالت نمیکشی؟
منم میگفتم من این چیزا حالیم نیست
تو عاشورا دو تا عرب باهم دعواشون شده خب به ما چه؟
اون دختر هم میگفت تو رو به زهرا قسمت میدم که کاری با من نداشته باشی
ولی من که نه زهرایی میشناختم نه حسینی!
دخترخانم چادری بهم گفت بیا فقط امشبو به خاطر حضرت زهرا گناه نکن ببین چجوری دستتو میگیره
اصلا اگه دستتو نگرفت برو هرکاری که میخوای بکن...
منم غیرتی شدم و اون دخترو دوباره رسوندمش دم حسینیه
اونم پیاده شد و همینجوری که گریه میکرد گفت خدا خیرت بده انشالله حضرت زهرا دستتو بگیره
منم که ضد حال خورده بودم رفتم خونمون کسی خونه نبود همه رفته بودن عزاداری چون فقط من توی خانواده لات و لوت بودم...
تلویزیون رو روشن کردم دیدم داره کربلا رو به صورت زنده نشون میده
من همونجا دلم شکست و تا جون داشتم گریه کردم،فریاد زدم،ناله کردم و حسابی خودمو خالی کردم
خالی کردم تموم بغضایی که این چند سال تو گلوم گیر کرده بود
گفتم یا زهرا خودت دستمو بگیر...💔
نزدیکای سحر بود که مامان و بابام و داداشم اومدن یهو مامانم اومد گفت رضا کجا بودی؟
چقدر بوی حسین میدی؟چقدر بوی زهرا میدی:)💔
اوناهم از شدت خوشحالی گریه میکردن و میگفتن پسرم حسینی شده...
از اون شب به بعد تصمیم گرفتم برم هیئت
لباس مشکی هامو پوشیدم و رفتم زنجیر زدم!
به یاد تموم سیلی هایی که به مهدی فاطمه زدم زنجیر رو محکم تر میزدم..
خیلی یهویی یه نفر اومد گفت رضا میای بریم کربلا؟
هنوز ماه صفر تموم نشده بود یهو دیدم وسط بین الحرمینم:)))
اونجا گفتم حسین جان داری با دل من چیکار میکنی؟
یه شبه منو کربلایی کردی تو چیکار کردی با من یا زهرا💔
حدود یک سال بعد مامانم اومد بهم گفت رضا جان حالا که با امام حسین رفیق شدی حالا که آبروتو به دست اوردی بیا بریم برات خواستگاری...
منم قبول کردم و رفتیم خواستگاری
بابای دختره از قبل تحقیق کرده بود و منو برد تو اتاق گفت من از گذشته ی تو خبر دارم!ازت میخوام با حسین رفیق بمونی...
من دخترمو بهت میدم
اون دختر خانم هم با یه سینی چای اومد تا منو دید سینی از دستش افتاد و گفت یا زهرا:)💔
میخواست بره یهو خورد زمین!
همه اومدن بلندش کردن بردنش تو اتاق
منم فقط صدای گریه و یا زهرا میشنیدم
مامانم اومد گفت رضا میدونی این دختر چی میگه؟
گفتم چی میگه؟گفت میگه من دیشب خواب حضرت زهرا را دیدم که عکس پسر شمارو بهم نشون دادن
حضرت زهرا گفت این تازه با حسینِ من رفیق شده ردش نکن😭💔
آخ مادر...
دیدی؟
دیدی حضرت زهرا چجوری خریدش؟
گناهی نبود که نکرده باشه ها!
ولی مادر همه رو میخره:)
آقا گناه کردی؟خب اشکالی نداره چرا برنمیگردی چرا میگی خدا دیگه منو نگاه نمیکنه!
چرا ناامیدی؟دیگه هرچی که باشی از این جوون که گناهکار تر نیستی!
امام حسینو که قبول داری...
خدا گفته بنده ی من هرگناهی کردی برگرد من مشتاق دیدار دوبارهی توام:)
پس تو چرا ناامید میشی وقتی خدا بخشندست؟
خدا همه رو میبخشه...
کافیه فقط بخوای و بری تو آغوش خدا؛بری تو چادر امام زمان!
گاهی وقتا انقدر گناه میکنی که دیگه حالت از خودت بهم میخوره!میفهمم:)💔
ولی والله که ناامیدی راهش نیستا
ناامیدی بدترین گناهه...
میگن وقتی شیطان بخواد به انسان نفوذ کنه از راه ناامیدی وارد میشه!
گناه که کردی سریع برو یه وضو بگیر،سجادهتو پهن کن برو بشین با خدا حرف بزن بگو غلط کردم...
توبه کن،زار بزن...
مطمئن باش اون زمانی که توبه کردی پاکِ پاکی:))
بعد از توبه نگی نکنه خدا منو نبخشیده ها!!
اصلا شک کردن در اینکه خدا تو رو بخشیده یا نه خودش یه گناه دیگس...
همین الان که این صحبتامو شنیدی یاد چه گناهی افتادی؟
شاید همین الان به خودت بگی خاک بر سر من که فقط و فقط کارم شکستن دلِ امام زمانمه💔
ولی عیبی نداره!
وقت هست...هنوزم دیر نشده
هنوزم خدا داره صدات میزنه
هنوزم آقا منتظره که بری پیشش
همین الان برو توبه کن:)
خودت سبک میشیا!
انگار یه بار سنگین گناه از رو دوشت برداشته میشه..
خب چه چیزی قشنگ تر از اینکه توی نامه اعمالت نوشته شده باشه:
این بنده به خاطر تمام اشتباهاتش توبه کرده:)💔
اونوقت دیگه امام زمان هم دلش خون نمیشه به خاطر گناهای من و تو...
یک کلام
خدا شمارو به عشق حسین دچار کنه💔
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مهدی_جانم 💚
✋ سلام عزیزدل های ما ،مهدی جان 💚🕊
🥀 این ما و این دست های تهی ،
دل های بیقرار ، چشمان به راه مانده ...
🥀 این ما و این هجمه های پی در پی آخرالزمان ، قحطی امید ، خشکسالی ایمان ...
🕊 بیا و پرکن دست خالی ما را ، روشن کن دیدگانمان را ، جلا ببخش جان هایمان را ...
رخ بنما ای نجات بخش موعود ...🌼🍃
فراق ، بیتابمان کرده ...🕊
🕊 الّلهُـمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَ الْفَـرَج 🕊
تا نیایی گره از کار بشر وا نشود
درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود
#صبحت_بخیر_امام_زمانم
39.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در شلوغی های مشهد ما به دنبال توییم...
#شهادت_امام_رضا(روایت 23ذی القعده) تسلیت🖤