كاش دنيا طوري بود كه
هيچكس به كسى "نياز نداشت.
اونوقت آدما "مطمئن" ميشدن
كسى كه "سراغشون" رو ميگيره
"دوسشون داره" 🧡
• حسين سليمانى
•[ وصـٰال ]•🌵
برای اینکه باهم گوش کنیم🍂
دلم نیومد تنها به لهجه ی قشنگشون
گوش بدم 🧡
راستش نمیدونم کدومشون بدترن ؛ شیاطین ، یا آدمایی که از باور ما سوءاستفاده میکنند ! ❄️
🎥 The Conjuring 2
تو یکی از همین روزا، بدون بهونه و مناسبت در گوشت میگم: حواست باشه که هنوزم فکر نبودنت خیابونا رو خالی از آدم، کیک بستنیا رو بیمزه، برف رو بیروح و زندگیمو تیره و تار میکنه تا بدونی عاشقی بدون جنون مزه نمیده.🌸❤️
• سعیده سعیدی
به من ربطی ندارد که دیگران
در موردم چه میگویند و چه فکری میکنند
من خودم هستم و هر کاری که مرا شاد کند و به دیگران ضرری نرساند را انجام میدهم؛
اینگونه زندگی بسیار آسانتر میشود😌💛
• آنتونی هاپکینز
• یک جرعه کتاب📚
چند بار بهتان گفتم که اشتباه اساسی شما
کم بها دادن به اهمیتِ چشم است.
زبان آدمی شاید بتواند حقیقت را کتمان کند؛ ولی چشم ها ، هرگز ! 👀❤️
📕 مرشد و مارگریتا