#توئیت 🖇♥️
زیباترین تهدید رو استاد بنان تو آهنگ الهه ناز کرده که میگه:
"بخدا اگر از من نگیری خبر، نیابی اثرم"
به آرامی آغاز به مردن میکنی اگر از چیزهایی که چشمانت را به درخشش وامیدارد و ضربان قلبت را تندتر میکند ، دوری کنی ...🌸💞
• پابلو نرودا
• یک فنجان شعر ☕️
"سایه" خاموش !
کزین جان پر آتش که مراست
آه را گر بدهم ، راه جهان میسوزد ...
• هوشنگ ابتهاج
«دارم فکر میکنم چه خوب است پیدا کردن کسی که زورَش به بیحوصلگی ما برسد»
• عباس کیارستمی