گیرمکھمیزنیدگیرمکھمۍبُرید
گیرمکھمیکشید
باروٰیشناگریزِجوانہهاچهمیکنید؟!
-شهریاردادور
💭
آرام بگیر!
گاهی باید یک دایره بکشی و بنشینی درونش؛ بگذار به حال خودش زندگی را و هیاهوی آدمها را...
بنشین کنار سکوتت،
و یک فنجان چای به خودت تعارف کن...
•معصومه صابر
#توئیت 🖇♥️
اوجِ دلتنگی اونجاست که
#مریم_قهرمانلو گفته:
"وقتی که میرفتی احـيانا
جانم به پيراهنت گیر نکرده بود؟"