#توئیت 🖇♥️
اوجِ دلتنگی اونجاست که
#مریم_قهرمانلو گفته:
"وقتی که میرفتی احـيانا
جانم به پيراهنت گیر نکرده بود؟"
•[ وصـٰال ]•🌵
https://instagram.com/__koobar__?igshid=1exfmivx3i2qo
این لینک پیج ما در اینستاگرام است با نام کوبار
مارو در اینستاگرام هم دنبال کنید
سپاس 💛🙏🏼
شهر پره از آدمایی که «با دهانی که کاربرد اصلیش بوسیدن است» ، نیشت میزنن و بعد به حال خودت رهات میکنن تا آروم آروم بمیری... 🍂
• محمدرضا جعفری
•[ وصـٰال ]•🌵
زعقل خود چو رفتم من، سر زلفش گرفتم من
کنون در حلقه زلفش ،گرفتارم،گرفتارم
•مولانا