باید بهمون یاد میدادن که باهم مهربون باشیم
اما به جاش چی یاد گرفتیم؟
بجنگ! برنده باش! اول شو!
هیچوقت نگفتن،
اینجوری یه نفرو دوست داشته باش
اینجوری حواست باشه دل آدما نشکنه
هیچوقت...💚
خون میرود از دیده در این کنج صبوری
این صبر که من میکنم افشردن جان است💔
• هوشنگ ابتهاج