صبح شد پنجره هاخندیدند
شــاخههـا رقصیدند
همه جا بوی شکفتن جاریست
فرصت بیداریست
صبح یعنے آغــاز
فکر رفتن باشیم
چه کسی می گوید
پشت این ثانیهها تاریکست
گــام اگــر بــرداریــم
روشنی نزدیک است
صبح بخیر❤️
من به چشمهای بی قرار تو قول میدهم ریشههای ما به آب ، شاخههای ما به آفتاب میرسد ، ما دوباره سبز میشویم ...🌸
°قیصرامین پور
..
نڪند دست ڪسے ..
دسٺ ٺو را لمس ڪند !
ڪاش این دلهرھ اینقدر ؛
دل آزار نبـود ..
#مخاطب_دلبرم
خداوند
حساب همه اعمال
آنها را نگه مى دارد ...
و تو مامور نيستى كه آنان را
مجبور به قبول حق كنى!
°الشوری | 6