رنج را دوست ندارم هرگز دوست نخواهم داشت اما باید قبول کنم که آموزگار خوبی است ...
- کریستین بوبن
برایش دیوانه شو ؛ چرا که عشقی عاقلانه هیچ زنی را افسون نمیکند !❤️
-نزار قبانی
+ دیدی شد؟ دیدی تمومش کردیم؟دیدی تونستیم؟
برای هممون این جمله ها رو بعد رسیدن به هدفامون آرزو میکنم... 🧡🌱
« عادی شدن »...
تا حالا بهش فکر کردی؟
خصوصا اگه اون موضوع درباره ی آدمی باشه که یه زمونی دیوونه وار دوستش داشتی...
چیزی ترسناک تر از این توی دنیا وجود نداره!✨
-حمید جدیدی
«من شنیدهام نامها نیز عطر دارند»
نامِ خدا را که صدا زدم، بوی امید، عشق و بهشت وزیدن گرفت!🌸🍃
داشتن تو ، چون چیدن شاه توت از بلندیهای شاخهای شکننده است ؛ آن هم با پیرهن سفیدی که دوست داشتی !🌸❤️
-روزبه معين
گلی به خواب من آمد ز بوستان تو روزی
هنوز چشم و دلم میرود به بوی رسیدن✨💛
-هوشنگ ابتهاج
با اینهمه به زندانِ من بیا که تنها دریچهاش به حیاطِ دیوانهخانه میگشاید.
اما چگونه، بهراستی چگونه
در قعرِ شبی اینچنین بیستاره،
زندانِ مرا ــ بیسرود و صدا مانده ــ
باز توانی شناخت؟✨
-احمد شاملو