اغلب به نام عشق می خواهیم دیگران را خرد و خمیر کنیم و به شکل دلخواه خود در آوریم اما این عشق نیست ؛ تملکی خودخواهانه است که به جای رهایی و آزادی ، اسارت میآورد !
- از دولت عشق
- کاترین پاندر
💭
مثل غولهای توی قصهها، غمهامون رو خورديم تا يه وقتی بزرگ نشن و بيان به جنگ ما و تاج و تختو ازمون بگيرن، اما يادمون نبود غصهها وقتی خورده ميشن نميميرن و فقط سرعت رشدشون بيشتر ميشه، يهو ميريم جلوی آيينه و ميبينيم اونی كه داره مياد به جنگمون خودمونيم...✨
-مرآ جان
أنا لا أهجر أحداً ، لكنّني لا أمسك يد من أراد الرّحيل
من کسی را ترک نمیکنم ،
اما دست کسی راهم که بخواهد برود ، نمیگیرم !
- محمود درويش
شاید خوشبختی همین باشد که با خودت نگویی «کاش جای دیگری بودم کار دیگری داشتم یک آدم دیگری بودم!»
- آلدوس هاكسلی
علیرغم آن همه اشتیاق و علاقه اگر قلبش جوانه ای نزد، بدانید شما خاکش نبودید. 🌱
درون مرا هیچکس نمیتواند ببیند،
حتی نزدیکترین کسانِ من،
تازه چه میتوانند بکنند ؟
در نهایت احساس همدردی.🕊
-محمود دولت آبادی