در من کوچه ایست
که با تو در آن نگشته ام
سفریست که با تو هنوز نرفته ام
روزها و شب هایی است که
با تو به سر نکرده ام و عاشقانه هایی
که با تو هنوز نگفته ام...❣
- زنده یاد افشین یداللهی
حالا نه اینکه باز بخواهم تو را ولی
آغشته ای به دیگری و در دلِ منی :)🌱
-مریم قهرمانلو
بعضی وقتها دلم میخواد
دنیا رو با قدمهای بچگیم برم
چقدر همه چیز دور بود ...
چقدر راه بود واسه رفتن ...
🎥 پل چوبی
ارزشِ هر انسان به چيزی که به آن دست میيابد نيست ؛ بلکه به هدفی است که ميلِ رسيدن به آن دارد ...
- جبران خليل جبران
یک آغوش
تنها یک آغوش باید
که وقتی باز میشود
تمام زخمها را می بندد.❤️
-عصمت اوزل
آیا ممکن است کسی ، چیزی را که به حد پرستش دوست داشته ، ناگهان از یاد ببرد و دیگر به آن علاقه ای نشان ندهد؟🥀
-امیل زولا
نهايتاً
دل به جایی میرسد
كه دو راه بيشتر ندارد
يا بايد خون شود
يا سنگ...❣
-عباس صفاری
آرام باش، آرام
حالا غزلی بخوان، غزلی بخوان برایم.
دلم برای صدایت تنگ شده است.
چه دراز زمانی است که تو را ندیدهام
و صدایت را نشنیدهام... 🦋💙
-محمود دولت آبادی