یک آغوش
تنها یک آغوش باید
که وقتی باز میشود
تمام زخمها را می بندد.❤️
-عصمت اوزل
آیا ممکن است کسی ، چیزی را که به حد پرستش دوست داشته ، ناگهان از یاد ببرد و دیگر به آن علاقه ای نشان ندهد؟🥀
-امیل زولا
نهايتاً
دل به جایی میرسد
كه دو راه بيشتر ندارد
يا بايد خون شود
يا سنگ...❣
-عباس صفاری
آرام باش، آرام
حالا غزلی بخوان، غزلی بخوان برایم.
دلم برای صدایت تنگ شده است.
چه دراز زمانی است که تو را ندیدهام
و صدایت را نشنیدهام... 🦋💙
-محمود دولت آبادی
قرنهاست که ما ملّتِ فردا هستیم !
در زندگیِ غمانگیزمان امروزْ نداریم ، و همه چیزمان شده : انشاءاللّه دُرُست خواهد شد ، برادر !
- نادر ابراهیمی
- بر جادههای آبی سرخ
#توئیت 🖇♥️
#علیاکبر_یاغیتبار یه بیتی داره که میگه:
" ما که دل کندیم از او
دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد
یا شغالان سیاه؟ "
به نظرم بعد از تموم شدن هر رابطهای
باید به این بیت توجه کنیم :)
•[ وصـٰال ]•🌵
اونجا که ابی میگه «کسی باید باشه باید که سر خستگیاتو به روی سینه بگیره، برای دلواپسیهات واسه سادگیت بمیره» همونجا..
💙روزی که گذشت زادروز آقای صدا بود؛ فرخنده باد.
کلمات خیلی حقیرتر از چیزی هستن که فکرش رو میکنی چون هنوز هیچ کلمهای وجود نداره که بتونه مردن از روی دلتنگی رو توصیف کنه 💔((:
راز بزرگ شكست ما از عشق در اين است
كه وقتى كسى را عاشقانه دوست داريم
در فريب خود مهارتى شگفتانگيز پيدا میکنيم و از ترس نداشتن و نبودنش، هر وعدهاى را مىپذيريم و هر گناهى را مىبخشيم. ✨
-بهرام حمیدیان