eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
یک آغوش تنها یک آغوش باید که وقتی باز می‌شود تمام زخم‌ها را می بندد.❤️ -عصمت اوزل
آیا ممکن است کسی ، چیزی را که به حد پرستش دوست داشته ، ناگهان از یاد ببرد و دیگر به آن علاقه ای نشان ندهد؟🥀 -امیل زولا
نهايتاً دل به جایی می‌رسد كه دو راه بيشتر ندارد يا بايد خون شود يا سنگ...❣ -عباس صفاری
آرام باش، آرام حالا غزلی بخوان، غزلی بخوان برایم. دلم برای صدایت تنگ شده است. چه دراز زمانی است که تو را ندیده‌ام و صدایت را نشنیده‌‌ام... 🦋💙 -محمود دولت‌ آبادی
قرن‌هاست که ما ملّتِ فردا هستیم ! در زندگیِ غم‌انگیزمان امروزْ نداریم ، و همه چیزمان شده : انشاءاللّه دُرُست خواهد شد ، برادر ! - نادر ابراهیمی - بر جاده‌های آبی سرخ
گل چو خندید محال است دگر غنچه شود سر چو آشفته شد از عشق بسامان نشود ... - صائب تبریزی
🖇♥️ یه بیتی داره که میگه: " ما که دل کندیم از او دیگر چه فرقی می‌کند با سگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟ " به نظرم بعد از تموم شدن هر رابطه‌ای باید به این بیت توجه کنیم :)
•[ وصـٰال ]•🌵
اونجا که ابی میگه «کسی باید باشه باید که سر خستگیاتو به روی سینه بگیره، برای دلواپسی‌هات واسه سادگیت بمیره» همونجا.. 💙روزی که گذشت زادروز آقای صدا بود؛ فرخنده باد.
‌ کلمات خیلی حقیرتر از چیزی هستن که فکرش رو می‌کنی چون هنوز هیچ کلمه‌ای وجود نداره که بتونه مردن از روی دلتنگی رو توصیف کنه 💔((:
راز بزرگ شكست ما از عشق در اين است كه وقتى كسى را عاشقانه دوست داريم در فريب خود مهارتى شگفت‌انگيز پيدا می‌کنيم و از ترس نداشتن و نبودنش، هر وعده‌اى را مى‌پذيريم و هر گناهى را مى‌بخشيم. ✨ -بهرام‌ حمیدیان