بعضی وقتها دلم میخواد
دنیا رو با قدمهای بچگیم برم
چقدر همه چیز دور بود ...
چقدر راه بود واسه رفتن ...
🎥 پل چوبی
ارزشِ هر انسان به چيزی که به آن دست میيابد نيست ؛ بلکه به هدفی است که ميلِ رسيدن به آن دارد ...
- جبران خليل جبران
یک آغوش
تنها یک آغوش باید
که وقتی باز میشود
تمام زخمها را می بندد.❤️
-عصمت اوزل
آیا ممکن است کسی ، چیزی را که به حد پرستش دوست داشته ، ناگهان از یاد ببرد و دیگر به آن علاقه ای نشان ندهد؟🥀
-امیل زولا
نهايتاً
دل به جایی میرسد
كه دو راه بيشتر ندارد
يا بايد خون شود
يا سنگ...❣
-عباس صفاری
آرام باش، آرام
حالا غزلی بخوان، غزلی بخوان برایم.
دلم برای صدایت تنگ شده است.
چه دراز زمانی است که تو را ندیدهام
و صدایت را نشنیدهام... 🦋💙
-محمود دولت آبادی
قرنهاست که ما ملّتِ فردا هستیم !
در زندگیِ غمانگیزمان امروزْ نداریم ، و همه چیزمان شده : انشاءاللّه دُرُست خواهد شد ، برادر !
- نادر ابراهیمی
- بر جادههای آبی سرخ
#توئیت 🖇♥️
#علیاکبر_یاغیتبار یه بیتی داره که میگه:
" ما که دل کندیم از او
دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد
یا شغالان سیاه؟ "
به نظرم بعد از تموم شدن هر رابطهای
باید به این بیت توجه کنیم :)