قصدِ رفتن مکن ای دوست
که با رفتن تو
دل ز ما می رود و
نیمه ی جان میماند :)🌬
-راحم تبریزی
در من چیزی کم بود و دراین زندگانی هم چیزی کَج بود . میانِ ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند . ما دیر آمدیم یا زود هرچه بود به موقع نیامدیم . گذشت و بِهتر که میگذرد .
-محمود دولت آبادی
روزی، جایی، دقیقه ای،
خودت را باز خواهی یافت
و آن وقت یا "لبخند" خواهی زد
یا اشک خواهی ریخت .
-پابلو نرودا
چقد بغض این بیت زیاده؛
«ای آنکه دوست دارمت،اما ندارمت
جایت همیشه در دل من درد میکند»
🙃🤍
🗯
در روانشناسی، دوستانِ تقلبی، به عنوان "سایه" شناخته میشوند!
به این دلیل که در لحظاتِ روشنِ زندگی هر فرد حضور دارند، اما درست در ساعات تاریک زندگی افراد، محو و ناپدید میشوند.
سایهها را در زندگی تان بشناسید. آنها غیر قابل اعتماد هستند!🤷🏻♀️