روزی، جایی، دقیقه ای،
خودت را باز خواهی یافت
و آن وقت یا "لبخند" خواهی زد
یا اشک خواهی ریخت .
-پابلو نرودا
چقد بغض این بیت زیاده؛
«ای آنکه دوست دارمت،اما ندارمت
جایت همیشه در دل من درد میکند»
🙃🤍
🗯
در روانشناسی، دوستانِ تقلبی، به عنوان "سایه" شناخته میشوند!
به این دلیل که در لحظاتِ روشنِ زندگی هر فرد حضور دارند، اما درست در ساعات تاریک زندگی افراد، محو و ناپدید میشوند.
سایهها را در زندگی تان بشناسید. آنها غیر قابل اعتماد هستند!🤷🏻♀️
➰
بیم آن است دمادم که برآرم فریاد
صبر پیدا و جگر خوردن پنهان تا چند؟!
-حضرت سعدی
وقتی دو نفر از هم جدا میشن
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن!
چون به قلب همدیگه زخم زدن!
نمیتونن دشمن همدیگه باشن
چون یه زمانی همو دوست داشتن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای هم باشن . . .
اگر روزی ازش خسته شدی، ول کن برو ولی خیانت نکن. درد نبودنت رو زمان حل میکنه ولی درد خیانت برای همیشه رو آدم میمونه.💔👀
خدایا ...
آغازی که تو صاحبش نباشی چه امیدی است به پایانش ؟ پس به نام تو آغاز میکنم روزم را ...
☀️ صبح بخیر