eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
➰ بیم آن است دمادم که برآرم فریاد صبر پیدا و جگر خوردن پنهان تا چند؟! -حضرت سعدی
وقتی دو نفر از هم جدا میشن دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن! چون به قلب همدیگه زخم زدن! نمیتونن دشمن همدیگه باشن چون یه زمانی همو دوست داشتن تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای هم باشن . . .
اگر روزی ازش خسته شدی، ول کن برو ولی خیانت نکن. درد نبودنت رو زمان حل میکنه ولی درد خیانت برای همیشه رو آدم میمونه.💔👀
خدایا ... آغازی که تو صاحبش نباشی چه امیدی‌ است به پایانش ؟ پس به نام تو آغاز می‌کنم روزم را ... ☀️ صبح بخیر
جمعتون زیبا ...💚☘
انسان بى‌زخم نيست. انسان تنها مُدارا مى‌كند. مُدارا مى‌كند تا بلكه زخم‌هايش را فراموش كند، فراموش نمى‌شود.🎭 -سید محمد مرکبیان
مثل هرروز اومدم خونه به مامانم سلام کردم رفتم تو اتاقم دنبالم اومده میگه چی شده چرا ناراحتی با یه سلام همه چیو فهمید یکی باید اینجوری آدمو بلد باشه...❤️
نگفته‌ایم و ندانی که چیست در دلِ ما کفایت است بدانی که بی تو آشوب است :)🌪 -صادق علیزاده
💭 همیشه چیزای بد با حضور یه آدم خوب قابل تحمل میشن! مثلا فرض کن با اونی که دوسش داری تو ترافیک باشی یا مثلا واست غذا درست کنه اما خیلی خوب نشده باشه... یا اصلا بری دنبالش نیم ساعت تو رو معطل کنه!!! میبینی؟! این چیزا اصلا قابل تحمل نیستن اما اگه اونی که دوسش داری باشه... تو واسه هیچ کدوم از اینا هیچ اعتراضی نمیکنی! اصلا به نظر من آدم تو جهنم باشه اما اونی که دوسش داره کنارش باشه
ایرانِ زیبای من ✨ آبشار بيشه لرستان🌊
میدانی، در تنهایی نیست که دلتنگ تو می‌شوم. بلکه در جمع این‌چنین‌ترم. دلتنگی محصول غیبت نیست، محصول حضور است. حضور هر کس غیر از تو. بودن با دیگران، نبودن تو را بیشتر می‌کند. دیوارها و صندلی‌ها و تخت‌ها و اتاق‌ها و خانه‌ها و خیابان‌های خالی نیستند که جای خالی تو را باز می‌تابانند؛ بلکه آدم‌ها هستند. آدم‌ها -آخ آدم‌ها- آخ از آدم‌هایی که هستند، اما «تو» نیستند! -حسین وحدانی