eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل هرروز اومدم خونه به مامانم سلام کردم رفتم تو اتاقم دنبالم اومده میگه چی شده چرا ناراحتی با یه سلام همه چیو فهمید یکی باید اینجوری آدمو بلد باشه...❤️
نگفته‌ایم و ندانی که چیست در دلِ ما کفایت است بدانی که بی تو آشوب است :)🌪 -صادق علیزاده
💭 همیشه چیزای بد با حضور یه آدم خوب قابل تحمل میشن! مثلا فرض کن با اونی که دوسش داری تو ترافیک باشی یا مثلا واست غذا درست کنه اما خیلی خوب نشده باشه... یا اصلا بری دنبالش نیم ساعت تو رو معطل کنه!!! میبینی؟! این چیزا اصلا قابل تحمل نیستن اما اگه اونی که دوسش داری باشه... تو واسه هیچ کدوم از اینا هیچ اعتراضی نمیکنی! اصلا به نظر من آدم تو جهنم باشه اما اونی که دوسش داره کنارش باشه
ایرانِ زیبای من ✨ آبشار بيشه لرستان🌊
میدانی، در تنهایی نیست که دلتنگ تو می‌شوم. بلکه در جمع این‌چنین‌ترم. دلتنگی محصول غیبت نیست، محصول حضور است. حضور هر کس غیر از تو. بودن با دیگران، نبودن تو را بیشتر می‌کند. دیوارها و صندلی‌ها و تخت‌ها و اتاق‌ها و خانه‌ها و خیابان‌های خالی نیستند که جای خالی تو را باز می‌تابانند؛ بلکه آدم‌ها هستند. آدم‌ها -آخ آدم‌ها- آخ از آدم‌هایی که هستند، اما «تو» نیستند! -حسین وحدانی
گفت خانه‌ها در غیاب ساکنان‌شان خواهند مرد و سپس به قلبش اشاره کرد💓 -محمود درويش
اما امیدواری هیچ گاه از جیب چپ پیراهنمان کم نشد! :)👔 -ناظم حکمت
روح نوازی✨
دلم میخواد مثل بچگیام وقتی دارم گریه میکنم بابام از دربیاد بگه کی دختر منو اذیت کرده؟! 🤍🙃
💭 سرآغازِ زندگی بی‌شک صدایِ خندیدنِ کسی‌ست که دوستش داریم... می‌شود بخندی؟ هوس کرده‌ام یک دلِ سیر زندگی کنم... -سپیده مرادی