نگفتهایم و ندانی
که چیست در دلِ ما
کفایت است بدانی
که بی تو
آشوب است :)🌪
-صادق علیزاده
💭
همیشه چیزای بد با حضور یه آدم خوب قابل تحمل میشن!
مثلا فرض کن با اونی که دوسش داری
تو ترافیک باشی
یا مثلا واست غذا درست کنه
اما خیلی خوب نشده باشه...
یا اصلا بری دنبالش
نیم ساعت تو رو معطل کنه!!!
میبینی؟!
این چیزا اصلا قابل تحمل نیستن
اما اگه اونی که دوسش داری باشه...
تو واسه هیچ کدوم از اینا هیچ اعتراضی نمیکنی!
اصلا به نظر من آدم تو جهنم باشه اما
اونی که دوسش داره کنارش باشه
میدانی، در تنهایی نیست که دلتنگ تو میشوم. بلکه در جمع اینچنینترم.
دلتنگی محصول غیبت نیست، محصول حضور است. حضور هر کس غیر از تو. بودن با دیگران، نبودن تو را بیشتر میکند.
دیوارها و صندلیها و تختها و اتاقها و خانهها و خیابانهای خالی نیستند که جای خالی تو را باز میتابانند؛ بلکه آدمها هستند. آدمها -آخ آدمها- آخ از آدمهایی که هستند، اما «تو» نیستند!
-حسین وحدانی
گفت
خانهها در غیاب ساکنانشان خواهند مرد
و سپس به قلبش اشاره کرد💓
-محمود درويش
دلم میخواد مثل بچگیام وقتی دارم گریه میکنم
بابام از دربیاد بگه کی دختر منو اذیت کرده؟!
🤍🙃
💭
سرآغازِ زندگی بیشک صدایِ خندیدنِ کسیست که دوستش داریم...
میشود بخندی؟
هوس کردهام یک دلِ سیر زندگی کنم...
-سپیده مرادی
دوست داشتن كه لباس تن نيست
كه هر وقت دلت نخواست عوضش كنى
خدا نخواست، قسمت نشد، حالا يكى ديگر ندارد
آدم يكى را دوست دارد
يا هست مىشود عشق ابدى
يا نيست مىشود آغاز تنهايى
حالا تو اسمش را هر چه میخواهى بگذار.🌼💛
-امیر وجود