از زیباترین و عاشقانهترین دست نوشتههایی که خوندم نوشتهی مرید البرغوثي شاعر فلسطینی برای همسرش بود:
«در تابستان سال ۱۹۷۰ یک خانواده شدیم
و خندهی او خانهام شد...»
هدایت شده از •[ وصـٰال ]•🌵
کلمات خیلی حقیرتر از چیزی هستن که فکرش رو میکنی چون هنوز هیچ کلمهای وجود نداره که بتونه مردن از روی دلتنگی رو توصیف کنه 💔((:
➰
من خود به سر ندارم دیگر هوای سامان
گردون کجا به فکر سامان من بیفتد💔
-شهریار
+ گفت: خیلی برام وحشتناکه!
گفتم: چی وحشتناکه؟
گفت: میدونی؟ اگه تورو پیدا نمی کردم، اگه تورو نمیدیدم، الان من تووی چه حالی بودم؟
گفتم: دیوونه ای بخدا، این فکرا چیه میکنی؟
گفت: نه جدی! همیشه از این میترسم اگه عاشقت نمیشدم چی میشد؟
صورتمو به سمتش برگردوندم و آهسته بهش گفتم: اونوقت خودم عاشقت میشدم..💞💑
-بابک زمانی