➰
گفتم:بلاخره يروز مجبورى فراموشش كنى!
گفت: رفت و اومد باد رو تا حالا ديدى؟!
تو دستات گرفتيش؟
تونستى نگهش دارى يا پرتش كنى اونور؟
نه!
عصرى نشستى تو بالكن دارى برگه صحيح ميكنى يهو بيخبر ميپيچه تو برگه ها بهمشون ميريزه!
يادِش باده!
يهو مپيچه بهم و بهمم ميريزه!🥀🖤
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
♪♫ ♪♫
آهای بارونِ پاییزی!
کی گفته تو غم انگیزی؟
داری خاطراتم رو، تو ذهنِ کوچه میریزی..
+ چقدر زیبا بود اگر قلبی را پیدا کنی، که دوستت بدارد، بدون آنکه از تو چیزی بخواهد، جز این که حالت خوب باشد …
🦋💙
من خودم به همه میگم،
غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟
ولی خودم یه بار
دیدم،شب شد
شب موند،
هنوزم شبه!🌃🙂
•[ وصـٰال ]•🌵
من خودم به همه میگم، غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟ ولی خودم یه بار دیدم،شب شد شب موند، هنوزم ش
دردِ من ، دردِ از خویش خوردن است
ورنه بیگانه که تکلیفش روشن است
•[ وصـٰال ]•🌵
00:00 دوست دارمو ازین حرفا❤️
وقتی ساعت میشه00:00
یعنی بازم تموم شد ولی نبودی💔
•[ وصـٰال ]•🌵
چرا خواب نمیبرد مارا😐🚶🏻♀
شاعر اینجا میگه که
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ
ﻭﺭﻧﻪ ﻫﺮ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺮِ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﺪ
عاشق لحظه ای هستم که چشمانت
را باز میکنی...
و برق چشمانت نور آٓفتاب را
می برد
زیر سؤال...
روزت بخیر 💙💙💙
#مخاطب_دلبرم
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم و چایی وقندان
چای ات را عوض میکنم از صبح تاشب
به یاد دارم ...
هنوزم...
لب سوز می خوری؟؟؟💔
#مخاطب_دلبرم