من خودم به همه میگم،
غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟
ولی خودم یه بار
دیدم،شب شد
شب موند،
هنوزم شبه!🌃🙂
•[ وصـٰال ]•🌵
من خودم به همه میگم، غصه نخور دیوونه، کی دیده شب بمونه؟ ولی خودم یه بار دیدم،شب شد شب موند، هنوزم ش
دردِ من ، دردِ از خویش خوردن است
ورنه بیگانه که تکلیفش روشن است
•[ وصـٰال ]•🌵
00:00 دوست دارمو ازین حرفا❤️
وقتی ساعت میشه00:00
یعنی بازم تموم شد ولی نبودی💔
•[ وصـٰال ]•🌵
چرا خواب نمیبرد مارا😐🚶🏻♀
شاعر اینجا میگه که
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ
ﻭﺭﻧﻪ ﻫﺮ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺮِ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﺪ
عاشق لحظه ای هستم که چشمانت
را باز میکنی...
و برق چشمانت نور آٓفتاب را
می برد
زیر سؤال...
روزت بخیر 💙💙💙
#مخاطب_دلبرم
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم و چایی وقندان
چای ات را عوض میکنم از صبح تاشب
به یاد دارم ...
هنوزم...
لب سوز می خوری؟؟؟💔
#مخاطب_دلبرم
بر سر کوی تو هر صبح چو آیینهٔ مهر
همه تن چشم شده، محض نگاه آمدهایم...👀
#صبح_بخیر☀️🌼💛
#انرژی_مثبت 🌼
دانستم که باید قدردان چیزهای کوچک زندگی هم بود، هرقدر هم که ناچیز باشد. مثلا مجسمهای کوچک روی میز، یا عکسی که لحظهای غم را از دلت دور میکند، و یا آب دادن به گلهای درون باغچه. دانستم که باید قدردان همه چیز بود، هر چیزی که لحظهای لبخند را به لبت مینشاند، و آرامش را به آغوشت میآورد …
@nosh_daroy_mannn