•[ وصـٰال ]•🌵
00:00 دوست دارمو ازین حرفا❤️
وقتی ساعت میشه00:00
یعنی بازم تموم شد ولی نبودی💔
•[ وصـٰال ]•🌵
چرا خواب نمیبرد مارا😐🚶🏻♀
شاعر اینجا میگه که
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ
ﻭﺭﻧﻪ ﻫﺮ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺮِ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﺪ
عاشق لحظه ای هستم که چشمانت
را باز میکنی...
و برق چشمانت نور آٓفتاب را
می برد
زیر سؤال...
روزت بخیر 💙💙💙
#مخاطب_دلبرم
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم و چایی وقندان
چای ات را عوض میکنم از صبح تاشب
به یاد دارم ...
هنوزم...
لب سوز می خوری؟؟؟💔
#مخاطب_دلبرم
بر سر کوی تو هر صبح چو آیینهٔ مهر
همه تن چشم شده، محض نگاه آمدهایم...👀
#صبح_بخیر☀️🌼💛
#انرژی_مثبت 🌼
دانستم که باید قدردان چیزهای کوچک زندگی هم بود، هرقدر هم که ناچیز باشد. مثلا مجسمهای کوچک روی میز، یا عکسی که لحظهای غم را از دلت دور میکند، و یا آب دادن به گلهای درون باغچه. دانستم که باید قدردان همه چیز بود، هر چیزی که لحظهای لبخند را به لبت مینشاند، و آرامش را به آغوشت میآورد …
@nosh_daroy_mannn
کاش خبرهای خوب سر زده از راه میرسیدند، دستِمان را میگرفتند و میبردند جایی که نه غم باشد نه دوری، نه دلتنگی باشد نه فاصله، نه تنفری باشد نه بیزاری، نه ترسِ از دست دادنی باشد نه ناتوانی فراموش کردن..
کاش دستِ اتفاقهای خوب آنقدر قوی بودند که میشد تمامِمان را یکجا بهشان بسپاریم،
که دیگر فوبیای فردایِ دوباره در وجودمان تکثیر نکند و ریشه ی خوشی هایمان را به یکباره نخُشکانَد..
@nosh_daroy_mannn