eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
00:00 دوست دارمو ازین حرفا❤️
•[ وصـٰال ]•🌵
00:00 دوست دارمو ازین حرفا❤️
وقتی ساعت میشه00:00 یعنی بازم تموم شد ولی نبودی💔
چرا خواب نمیبرد مارا😐🚶🏻‍♀
•[ وصـٰال ]•🌵
چرا خواب نمیبرد مارا😐🚶🏻‍♀
شاعر اینجا میگه که ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭﺭﻧﻪ ﻫﺮ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺮِ ﺷﺐ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺑﺪ
عاشق لحظه ای هستم که چشمانت را باز میکنی... و برق چشمانت نور آٓفتاب را می برد زیر سؤال..‌. روزت بخیر 💙💙💙
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم و چایی وقندان چای ات را عوض میکنم از صبح تاشب به یاد دارم ... هنوزم... لب سوز می خوری؟؟؟💔
بر سر کوی تو هر صبح چو آیینهٔ مهر همه تن چشم شده، محض نگاه آمده‌ایم...👀 ☀️🌼💛
🌼 دانستم که باید قدردان چیزهای کوچک زندگی هم بود، هرقدر هم که ناچیز باشد. مثلا مجسمه‌ای کوچک روی میز، یا عکسی که لحظه‌ای غم را از دلت دور میکند، و یا آب دادن به گل‌های درون باغچه. دانستم که باید قدردان همه چیز بود، هر چیزی که لحظه‌ای لبخند را به لبت می‌نشاند، و آرامش را به آغوشت می‌آورد … @nosh_daroy_mannn
خوب شد که آمدی. زندگی به یک دیوانگی محض، نیاز مبرم داشت!❣ ツ
کاش خبرهای خوب سر زده از راه میرسیدند، دستِمان را میگرفتند و میبردند جایی که نه غم باشد نه دوری، نه دلتنگی باشد نه فاصله، نه تنفری باشد نه بیزاری، نه ترسِ از دست دادنی باشد نه ناتوانی فراموش کردن.. کاش دستِ اتفاقهای خوب آنقدر قوی بودند که میشد تمامِمان را یکجا بهشان بسپاریم، که دیگر فوبیای فردایِ دوباره در وجودمان تکثیر نکند و ریشه ی خوشی هایمان را به یکباره نخُشکانَد.. @nosh_daroy_mannn