پیام های قشنگتون..❤️
بسیار خوشحالیم که احوالات کانالمون مطابق با میل شماست.
🔹چقدرم که دریا دوست دارین دونه های قشنگم💙🌊
🔸این دوستمون که میگه عاشق شدین احتمالا آقای مدیریه😂😂
(بی عشق زندگی معنا نداره که😊💛)
🔹شعر ..😍 اگه موافقین از طریق همین لینک پیام ناشناس بهم بگین تا هر روز باهم یک جرعه شعر بنوشیم و لذت ببریم💚🌱
💭بازم همینقدر قشنگ باهامون حرف بزنین که خیلی باعث ذوق ما میشین✋🏼🌻
💭
نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن
و نه آدما یه دفعه میرن،
فقط چون بهشون توجه نمیکنیم
و حواسمون بهشون نیست،
فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن!
آدما همیشه منتظرن، منتظر یه اتفاق، یه روز، گاهیم یه آدم ...
اما کسی نمیدونه، ممکنه اون اتفاق، اون روز یا اون آدم هیچ وقت از راه نرسه ...
فقط تنها چیزی که میدونیم، اینه که آدم تو انتظار ذره ذره، خودشو از دست میده ...🍂🧡
-امیر صلح میرزایی
نه در نگاه اول
بلکه عشق در آخرین نگاه است
زمانی که میخواهد از تو جدا شود
آنگونه که به تو مینگرد
به همان اندازه دوستت داشته است..💔🚶🏼♀
-ناظم حکمت
-یک فنجان شعر 🦋💙
تدبیر کنم هر شب تا دل ز تو برگیرم
چون روز برآرد سر، مهر تو ز سر گیرم
دل با تو درآمیزم، کآمیختهای با جان
جانی دگرم باید، تا یار دگر گیرم ...
-نظامی گنجوی
مدرسه كه ميرفتيم ،
هربار كه دفتر مشقمون رو جا ميذاشتيم معلممون ميگفت "مواظب باش خودتو جا نذارى"
و ما ميخنديديم و فكر ميكرديم نميشه خودمونو جا بذاريم!
بزرگ كه شديم بارها و بارها يه قسمت از خودمون رو جاگذاشتيم؛
توى يه كافه،
توى يه خيابون،
توى يه خاطره...
💭
محبوب من
تابستان را دیوانه کردید
حالا می خواهید پاییز را دیوانه کنید ؟
بیچاره پاییز
که مثل من درکوچه ها پخش و پلا شده
محبوب من
پاییز را به خاطر شما دوست می دارم!
درخت های برهنه،
غروب ها.... :)) ♥️
-محمد صالح علاء