eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
شبتون آروم و قشنگ 🌙
تنهایی آدم رو کم‌طاقت می‌کنه. دلتنگی از یه آدمِ تنها، موجودی غمگین و بی‌منطق می‌سازه. یه وقتایی بینِ این همه آدمِ غریبه و آشنا، به این محتاجیم که حضورِ کسی رو کنار خودمون حس کنیم. کسی که شنونده‌ی بهانه‌‌های ریز و درشت‌مون باشه. یه نفر که بشنوه و لبخند بزنه. گوش کنه و به دل نگیره. شنونده باشه و سکوت کنه. یه ‌نفر که تویِ اوجِ بی ‌منطقی‌مون، صبور‌ترین آدمِ دنیا باشه. خیلی وقتا ما خودمون می‌دونیم حرفی که می‌زنیم منطقی نیست، اما یه نفر باید باشه تا تویِ چشمامون نگاه کنه و برای چند لحظه حقی که نداریم رو بهمون بده. کسی چه می‌دونه، شاید ما اون لحظه فقط تشنه‌یِ توجهیم، فقط کمی توجه. تنهایی آدم رو کم‌طاقت می‌کنه...👩🏻🖤 -پویا جمشیدی
•[ وصـٰال ]•🌵
-یک فنجان شعر 🦋💙 تدبیر کنم هر ‌شب تا دل ز تو بر‌گیرم چون روز بر‌آرد سر، مهر تو ز‌ سر گیرم دل با تو
-یک فنجان شعر🦋💙 خیال آمدنت دیشبم به سر میزد نیامدی که ببینی دلم چه پر میزد به خواب رفتم و نیلوفری بر آب شکفت خیال روی تو نقشی به چشم تر میزد شراب لعل تو می‌دیدم و دلم میخواست هزار وسوسه‌ام چنگ در جگر میزد زهی امید که کامی از آن دهان می‌جست زهی خیال که دستی در آن کمر میزد دریچه‌ای به تماشای باغ وا میشد دلم چو مرغ گرفتار بال و پر میزد تمام شب به خیال تو رفت و، می‌دیدم که پشت پرده‌ی اشکم سپیده سر میزد -هوشنگ ابتهاج
『 هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت.. 』☀️🍂
آدمی با بهانه های کوچک است که زنده میماند؛ عطری، پیراهنی، امیدِ برگشتنی، دوباره دوستت دارم شنیدنی، چیزی❣ -فاطمه جوادی
اونجا که کم کم کم کم صحنه‌ های خنده هاش توی ذهن کم رنگ و کم رنگ تر میشه باید چیکار کرد… ؟ اونجا که برای «بازسازی صحنه‌های خندیدنش توی ذهنت» باید از جمعیت و سر و صدا دور بشی و چشماتو ببندی و فکر کنی، باید چیکار کرد… ؟ باید یقه‌ی چه کسی رو‌ گرفت؟ باید کی رو دید؟ یه جایی میرسه که دیگه برای «به یاد آوردن خنده هاش»، عکساش جواب نمیده که نمیده، اینجا باید چیکار کرد… ؟ یه جا میرسه که خنده هاش، حالت هاش، مهربونی هاش، خاطراتش و … فراموشت شده ولی «خود لعنتیش» از یادت نمیره! این شرایط اگه جهنم نیست، چیه پس!؟ -سید سجاد ابطحی
🌿☕️
آیا ندیدی خورشید ، از انگشتان کسی که دوستش می‌داری ، طلوع می‌کند ؟ 🌤🍂 -محمود درویش
. وقتی وارد يه رابطه‌ی پخته ميشی، نگرانيا از اينكه «كجا رفت؟» «با کی رفت؟» يا «تنهام ميذاره؟!»، تبديل ميشه به اينكه «الان چی حالشو خوب ميكنه؟» «چطور فرداشو بسازم؟» «كم خوابيده و خسته‌ست...» رابطه های با سُتون، انقدر محكمه و به هم اطمينان ميدن كه نگرانيشون فقط رفاه طرفشونه نه ترس از نبودنش... براتون از اين رابطه ها آرزو ميكنم♥️ -نازنین ساجده محلا
و من یقین دارم زیباترین اتفاق، برایِ من دوست داشتنِ تو بود🙃🍃 -ليلا مقربی