.
وقتی وارد يه رابطهی پخته ميشی،
نگرانيا از اينكه «كجا رفت؟» «با کی رفت؟» يا «تنهام ميذاره؟!»،
تبديل ميشه به اينكه «الان چی حالشو خوب ميكنه؟»
«چطور فرداشو بسازم؟»
«كم خوابيده و خستهست...»
رابطه های با سُتون، انقدر محكمه و به هم اطمينان ميدن
كه نگرانيشون فقط رفاه طرفشونه نه ترس از نبودنش...
براتون از اين رابطه ها آرزو ميكنم♥️
-نازنین ساجده محلا
اونجایی که جناب صائب میفرماید :
"تویی به جای همه، هیچکس به جای تو نیست.."
میشه فهمید که چجوری با نبودن یه نفر میشه بین چند میلیارد آدم تنها بود ..🍁
من برای آنکه
چیزی از خود به تو بفهمانم
جز چشمهایم
چیزی ندارم...👀💛
-شاملو
اینک این من که به پای تو درافتادم باز
ریسمانی کن از آن موی دراز
تو بگیر ،تو ببند ،تو بخواه
پاسخ چلچله ها را تو بگو
قصه ابر هوا را تو بخوان
-فریدون مشیری
•[ وصـٰال ]•🌵
-یک فنجان شعر🦋💙 خیال آمدنت دیشبم به سر میزد نیامدی که ببینی دلم چه پر میزد به خواب رفتم و نیلوفری
-یک فنجان شعر 🦋💙
ما گشتهایم، نیست، تو هم جستجو نکن
آن روزها گذشت، دگر آرزو مکن
دیگر سراغ خاطرههای مرا مگیر
خاکستر گداخته را زیر و رو مکن
در چشم دیگران منشین در کنار من
ما را در این مقایسه بیآبرو مکن!
راز من است غنچهی لبهای سرخ تو
راز مرا برای کسی باز گو مکن!
دیدار ما تصوّر یک بینهایت است
با یکدگر دو آینه را رو به رو مکن!
-فاضل نظری
زن ها میتوانند در اوجِ دلتنگی لبخند بزنند، آواز بخوانند، غذای دلخواهت را تدارک ببینند،
کودکانه با بچه ها بازی کنند
زن ها میتوانند با قلبی شکسته باز هم دوستت بدارند،
ببخشند و بخندند...
تو از طرزِ آرایشِ موهایش یا رنگِ لبهایش، لباسش یا حتی حرفهایش هرگز نمیتوانی حدس بزنی زنی که روبرویت ایستاده دلتنگ یا دلشکسته است...!
" زن بودن کارِ ساده ای نیست "👩🏻👀
-خسرو شکیبایی