eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
تصادف هم كه ميكني، مقصر باشي يا نباشي بايد افسر بياد كروكي بكشه صحنه ي تصادف رو تحليل كنه شرايطِ جسميه راننده هارو ارزيابي كنه خسارت بدي، خسارت بگيري شهر هـرت نيست كه حالا تو حساب كن كه دل بشكوني به همين راحتي...؟ بزني و بري...؟ بي خسارت...؟ بي دغدغه...؟🍂💔 -علی قاضی نظام
🖇♥️ ‏وفادارانه ترین عاشقانه رو اونجا میگه که: "مرا به هیچ بدادی و من هنوز برآنم که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم"
「 زندگی کن مهربانم ، سخت نگیر .. رونقِ عمرِ جهان، چند صباحی گذراست .. 」🌤🌵
اولین باری که دیدمش، دقیقا مطمئن نبودم که دوستش دارم. اولین باری که دلم خواست کسی رو بغل کنم، فهمیدم عاشقش شدم. گاهی وقتها زندگی خلاصه می‌شه بین سلام اول و خداحافظی آخر. به خودم که اومدم، هنوزم هر بیست و چهار ساعت می‌شد یه شبانه روز. هنوزم هفته، هفت روز داشت و به هر دوازده ماه می‌گفتند یه سال. به خودم که اومدم، دیگه خودم نبودم. بعد از اون انگار، روزا کوتاه‌تر شده بود و دلِ آسمون بیشتر می‌گرفت. بعد از اون چاه تنهاییم عمیق‌تر شده بود و هر شب بارون میومد. انگار فقط اومده بود که بفهمم، روزای بعد از اون، اسمش «زندگی» نیست... -پویا جمشیدی
💭 بشینی رو به روم همینجا، من حواسم نباشه به حرفات فقط دستمو بزنم زیر چونم و فکر کنم به کسی که داره حرف میزنه،فکر کنم به خوشبختی بی حد و مرزی که دارم از نزدیک ترین فاصله ممکن لمسش میکنم. بشینی رو به روم ندونم عطرِ این گلاست دلیلِ مستیم یا وجودِ اونکه رو به رومه و من با دستای زده زیر چونه غرقم تو نگاهش، بشینی رو به روم بشینی رو به روم بشینی رو به روم... -فاطمه جوادی
..♥️
خبر دهید به صیادِ ما، که ما رفتیم... به فکر صید ِدگر باشد و شکار دگر...🚶🏼‍♀💫 -وحشی بافقی
🖇♥️ همه باید بریم چند واحد دلجویى كردن پیش پاس كنیم، اونجا که میگه: ”اى سرو خوش‌ بالاى من، اى دلبر رعناى من لعل لبت حلواى من از من چرا رنجیده‌اى؟"