💭
بشینی رو به روم
همینجا، من حواسم نباشه به حرفات
فقط دستمو بزنم زیر چونم و فکر کنم به کسی که داره حرف میزنه،فکر کنم به خوشبختی بی حد و مرزی که دارم از نزدیک ترین فاصله ممکن لمسش میکنم.
بشینی رو به روم ندونم عطرِ این گلاست دلیلِ مستیم یا وجودِ اونکه رو به رومه و من با دستای زده زیر چونه غرقم تو نگاهش،
بشینی رو به روم
بشینی رو به روم
بشینی رو به روم...
-فاطمه جوادی
خبر دهید به صیادِ ما، که ما رفتیم...
به فکر صید ِدگر باشد و شکار دگر...🚶🏼♀💫
-وحشی بافقی
دوست داشتن اگر دوست داشتن باشه،
برمیگردی بهش میگی:
ببین من نمیخوام هیچوقت، سرِ هیچ تصمیمی، قید دلت و دلخواهتو بزنی بخاطر من. من نمیخوام اونی باشم که محدودت میکنه و سد میشه بین تو و رویاهات... تو و باورات.
من میخوام اونی باشم که هرجا گیر کردی روم حساب کنی. هرجا کمک خواستی بدونی هستم. هرجا سنگ صبور واسه غصههات خواستی بدونی هستم. هرجا تنها بودی بدونی هستم که از تنهایی درت بیارم.
دوست داشتن اگر دوست داشتن باشه آدم وامیسته کنارش و میگه برو راه رویاهاتو من کنارتم.
کسی که واقعا یکیو دوست داره هیچوقت وانمیسته مقابلش بگه جز من و آغوشم مقصد نداشته باش. جز دلخواستههام به چیزی نرس.
عاشق خودخواه نمیشه!
دوست داشتن واقعی اگر باشه تو هر کاری میکنی که اون همونی باشه که میخواد... نه اونی که تو میخوای!
-مانگ میرزایی
عشق، خوب دیدن است؛ خوب چشیدن؛ خوب بوییدن؛ خوب زمزمه کردن؛ و خوب لمس کردن. عشق، مجموعهای از تجربههای زندهی دائم طاهرانه است؛ و این همه نه فقط تعریف عشق است که تعریف زندگی هم هست...💞🌸
-نادر ابراهیمی