eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
به چشمهایم زل زد و گفت: «باهم درستش می کنیم..» چه لذتی داشت این «باهم»، حتی اگر باهم هیچ چیزی هم درست نمی شد، حتی اگر تمام سرمایه ام بر باد می رفت؛ حسی که به واژه ی «با هم» داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمی کردم،تنها کسی که وحشت تنهایی را درک کرده باشد، می تواند حس من را در آن لحظات درک کند...♾♥️ -لیلیان هلم
🖇♥️ به قولِ : " بگذشت بهار و وانشد دل این غنچه مگر شکُفتنی نیست؟ "
『 دوستت دارم ای خیال لطیف دوستت دارم ای امید محال 』🍂🧡 -فروغ فرخزاد
روی ابرا چه زندگی خوبه :) ☁️☕️
「 تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز 」 ☀️🧡
حالِ خوبت را به هیچکس گره نزن ! یاد بگیر بدونِ نیاز به دیگران ؛ شاد باشی ، بخندی ، و امیدوار باشی ... باور کن ؛ این مردم حوصله ی خودشان را هم ندارند ! تو باید خودت ؛ دلیلِ اتفاقاتِ خوبِ زندگی ات باشی ! -نرگس‌صرافیان‌طوفان
مانده‌ام خیره به راه نه مرا پای گریز نه مرا تاب نگاه.. 👀🛤 -فریدون مشیری
🖇♥️ به قول : " بی‌نجوای انگشتانت، جهان از هر سلامی خالیست "