حالِ خوبت را به هیچکس گره نزن !
یاد بگیر بدونِ نیاز به دیگران ؛
شاد باشی ،
بخندی ،
و امیدوار باشی ...
باور کن ؛
این مردم حوصله ی خودشان را هم ندارند !
تو باید خودت ؛
دلیلِ اتفاقاتِ خوبِ زندگی ات باشی !
-نرگسصرافیانطوفان
#توئیت 🖇♥️
به قول #احمد_شاملو:
" بینجوای انگشتانت،
جهان از هر سلامی خالیست "
بی تو میرفتم، میرفتم تنها، تنها
و صبوری مرا کوه تحسین میکرد ..
-حمید مصدق
💭
شبها اما
هر بدی که داشته باشد،
یادمان میدهد...
قدر چیزهایی که داریم را بدانیم،
یادمان میدهد
میشود در یک چشم به هم زدن
آنقدر دیر شود که،
داشته هایمان بشود نداشته
و فعل "هست"
تبدیل شود به غم انگیز ترین فعل جهان:
"بود"
-فاطمه جوادی
اصلاح کنید لغت نامهها را؛
برای توضیحِ واژه ی درد بنویسید:
تا مغزِ استخوان مبتلا بودن به کسی که
برای فراموش کردنت هیچ آسمانی را به زمین ندوخته...
-فاطمه جوادی