eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
「 باشد که غم خجل شود ز صبر ما 」☕️
آدما همیشه منتظرن، منتظر یه اتفاق، یه روز، گاهی هم یه آدم... اما کسی نمیدونه، ممکنه اون اتفاق، اون روز یا اون آدم هیچ‌وقت از راه نرسه... فقط تنها چیزی که میدونیم اینه که آدم تو انتظار، ذره ذره خودشو از دست میده... -امیر صلح میرزایی
و من اکنون در حوالیِ بیست و چندسالگی دانستم که عشق غمگین است... وقتی تو آنجا در تمام عکس‌هایت میخندی و من اینجا ذره ذره تمام میشوم :)🕯🌚 -سحر رستگار
☕️🌿
آنجا را نمی‌دانم اما اینجا بی تو، بدونِ آغوشت خیابان به خیابان، برگ به برگ پاییز به شدت دارد اتفاق می‌افتد :)🍂 -مریم قهرمانلو
برای من که پُرم از فراق قصه نگو اگر کتاب تو باشی کتابخانه منم💚📚 -سید تقی سیدی
. یک خانه ی ساده و معمولی هم کافیست آشپزخانه ای معمولی دیوارهایی معمولی اتاق هایی معمولی وسایل و فرش هایی معمولی، کنارِ تویی که معمولی نیستی، معمولی حرف نمی زنی و معمولی نمی خندی ... اصلا جایی که تو باشی؛ همه چیزِ جهان،غیرمعمولی ست!🦋🍃 -نرگس صرافیان طوفان
. هاشم خان: عشق عینهو جنگ میمونه؛ شروع کردنش آسونه، تموم کردنش سخته، فراموش کردنش محال... تو بگو عروس، تو که درس دکتری خوندی، این چه زخمیه زخم عشق..؟! که اگه عمری ام ازش بگذره، باز تازه میمونه.. عفونی میشه، میخشکه، میافته.. اما دوباره سر باز میکنه..! بگو، تو کتابای شما مرهمی واسه عشق نیست؟ شهرزاد: نه نیست، هیچ بارونی نمیتونه بشوره رد پاش رو از دل آدم...🌧💙 🎥شهرزاد
☕️🎼