آنجا را نمیدانم
اما اینجا
بی تو،
بدونِ آغوشت
خیابان به خیابان،
برگ به برگ
پاییز به شدت
دارد اتفاق میافتد :)🍂
-مریم قهرمانلو
برای من که پُرم از فراق
قصه نگو
اگر
کتاب
تو باشی
کتابخانه
منم💚📚
-سید تقی سیدی
.
یک خانه ی ساده و معمولی هم کافیست
آشپزخانه ای معمولی
دیوارهایی معمولی
اتاق هایی معمولی
وسایل و فرش هایی معمولی،
کنارِ تویی که معمولی نیستی،
معمولی حرف نمی زنی و
معمولی نمی خندی ...
اصلا جایی که تو باشی؛
همه چیزِ جهان،غیرمعمولی ست!🦋🍃
-نرگس صرافیان طوفان
.
هاشم خان: عشق عینهو جنگ میمونه؛
شروع کردنش آسونه، تموم کردنش سخته، فراموش کردنش محال...
تو بگو عروس، تو که درس دکتری خوندی، این چه زخمیه زخم عشق..؟! که اگه عمری ام ازش بگذره، باز تازه میمونه..
عفونی میشه، میخشکه، میافته.. اما دوباره سر باز میکنه..!
بگو، تو کتابای شما مرهمی واسه عشق نیست؟
شهرزاد: نه نیست، هیچ بارونی نمیتونه بشوره رد پاش رو از دل آدم...🌧💙
🎥شهرزاد
.
عطا: دیدی این “ماشین مسابقهای ها”
رو که با سرعت میرن،
یهو ترمز میکنن دور خودشون میگردن؟
+معصومه: آره
_عطا: اونجوری دورت بگردم ♥️♾
🎬 قندون جهیزیه
دستانم را
به تمام جادههای شهر میدوزم
از هر طرف که بیایی
در آغوش منی :)💑
-فاطمه ضیاالدینی