eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
. بسی گفتند: «دل از عشق برگیر!  که نیرنگ است و افسون است و جادوست!»  ولی ما دل به او بستیم و دیدیم  که او زهر است، اما… نوشداروست :)❤️ -فریدون مشیری
تو نیم دیگر من نیستی ؛ تـمامِ منی تمام کن غم و اندوه سالیان مرا⛓🖤 -امید صباغ نو
‏اگر کلمه نبود ، از اندوه مُرده بودیم ..♥️ -ابراهیم سلطانی
چشم‌های تو جور دیگریست... آدم هوس می‌کند دوستت دارم بگوید👀💙 -فرشته رضایی
خُــفته بودم که خیالِ تــو به دیدارِ من آمد کـــاش آن دولتِ بیدارِ مرا بــود دوامی .. -شفیعی کدکنى
•[ وصـٰال ]•🌵
حوالی تو دلتنگی چگونه است؟! اینجا که باران میزند ..💙🌧
به تو دست می سایم و جهان را در می یابم به تو می اندیشم و زمان را لمس می کنم معلق و بی انتها عریان می وزم ،می بارم ، می تابم .. 🎻🌿 -احمد شاملو
. من همیشه که به تو فکر نمیکنم... مثلا هر وقت کتاب میخوانم بعد هی یک بند را نمیفهمم و از اول میخوانم یعنی دارم به تو فکر میکنم... یا وقت هایی که غذا شور میشود یا مثلا آخرِ یک مسیر میفهمم که اشتباه آمده‌ام! همیشگی که نیست... فوقِ فوق اش روزی بیست و پنج ساعت 🕰🧡 -مریم قهرمانلو
صبح نور زندگی...🌱