.
بسی گفتند:
«دل از عشق برگیر!
که نیرنگ است و افسون است و جادوست!»
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهر است، اما…
نوشداروست :)❤️
-فریدون مشیری
تو نیم دیگر من نیستی ؛
تـمامِ منی
تمام کن
غم و اندوه سالیان مرا⛓🖤
-امید صباغ نو
خُــفته بودم که
خیالِ تــو
به دیدارِ من آمد
کـــاش
آن دولتِ بیدارِ مرا
بــود دوامی ..
-شفیعی کدکنى
به تو دست می سایم و جهان را در می یابم
به تو می اندیشم
و زمان را لمس می کنم
معلق و بی انتها
عریان
می وزم ،می بارم ، می تابم .. 🎻🌿
-احمد شاملو
.
من همیشه که به تو فکر نمیکنم...
مثلا هر وقت کتاب میخوانم
بعد هی یک بند را نمیفهمم
و از اول میخوانم یعنی دارم
به تو فکر میکنم...
یا وقت هایی که غذا شور میشود
یا مثلا آخرِ یک مسیر میفهمم که اشتباه آمدهام!
همیشگی که نیست...
فوقِ فوق اش روزی
بیست و پنج ساعت 🕰🧡
-مریم قهرمانلو