خُــفته بودم که
خیالِ تــو
به دیدارِ من آمد
کـــاش
آن دولتِ بیدارِ مرا
بــود دوامی ..
-شفیعی کدکنى
به تو دست می سایم و جهان را در می یابم
به تو می اندیشم
و زمان را لمس می کنم
معلق و بی انتها
عریان
می وزم ،می بارم ، می تابم .. 🎻🌿
-احمد شاملو
.
من همیشه که به تو فکر نمیکنم...
مثلا هر وقت کتاب میخوانم
بعد هی یک بند را نمیفهمم
و از اول میخوانم یعنی دارم
به تو فکر میکنم...
یا وقت هایی که غذا شور میشود
یا مثلا آخرِ یک مسیر میفهمم که اشتباه آمدهام!
همیشگی که نیست...
فوقِ فوق اش روزی
بیست و پنج ساعت 🕰🧡
-مریم قهرمانلو
#توئیت 🖇♥️
#کاظم_بهمنی یه بیت شعر داره که
معشوقش رو به روح خودش تشبیه
میکنه و میخواد بهش بگه نرو...
میگه:
"روح برخاسته از من
ته این کوچه بایست،
بیش از این دور شوی
از بدنم میمیرم"
حقیقتا خیلی قشنگه :)
💭
و من چگونه بی تو نگیرد دلـم؟
اینجا که ساعت و آیینه و
هوا به تـو معتادند.
و انعکاس لهجهی شیرینــت
هر لحظه زیر سقف شیفتگــیهایم
می پیچد...
-حسین منزوی