.
میشود بدون تو هم خوب بود،
میشود دل کند از تو،
میشود خاطرات را به دست باد داد،
میشود دیگر برای آن چشمها نمرد،
میشود خوشحال بود،
بازهم خندید،
میشود شبهای دلتنگی را سر کرد،
میشود تنهایی هم زیر باران قدم زد،
ولی
دوباره عاشق شدن،
نمیشود
که
نمیشود :)🌘
-فاطمه جوادی
محبوب من!
به تو میاندیشم
و پنهانکردن لبخند مداومم ،
دشوارترین کار ممکن میشود.
میگویند دیوانهاست ، بیعلت میخندد!
و من غالباً دیوانهام :)🍃
-نیلو ص
#توییت 🖇♥️
بهترین توصیف از وصال هم میرسه
به #فروغ_فرخزاد که میگه:
" نمیدانم رسیدن چیست،
اما بیگُمان مقصدی هست که همه وجودم به سوی آن جاری میشود"
قالت لى: حدثنى عن الحنين
فقلت: الحنين؛
هو أن تسمع صوت من تحب
و تلتفت ولا ترو أحداً
گفت: از دلتنگی بگو
گفتم: دلتنگی يعنی صدای محبوبت را بشنوی
و روی برگردانی و كسی را نبینی! 🖤🙂
قلب، مهمانخانه نيست که
آدم ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمیدانم چيست،
اما اين را میدانم که
فقط جای آدمهای خيلی خوب است!♥️
-نادر ابراهیمی || 📒 يک عاشقانه آرام
صادقانه بگو؛
توی رویاهایت،
آنجایی که هیچ رودربایستی
با هیچ کسی نداری،
آنجا که دیگر غرورت یکه تازی نمیکند،
آنجا که مجبور نیستی تظاهر کنی
به هیچ چیز،
آنجا هم مرا دوست نداری؟
-فاطمه جوادی
چه شیرینِ...
وقتی با یک لقب خاص شناخته بشی!
مثل پرتقال من...
آبیِ آرامم...
مو فرفری...
یادمه بهم میگفت زیبایِ من، کجایی صاحبِ زیبا؟!