محبوب من!
به تو میاندیشم
و پنهانکردن لبخند مداومم ،
دشوارترین کار ممکن میشود.
میگویند دیوانهاست ، بیعلت میخندد!
و من غالباً دیوانهام :)🍃
-نیلو ص
#توییت 🖇♥️
بهترین توصیف از وصال هم میرسه
به #فروغ_فرخزاد که میگه:
" نمیدانم رسیدن چیست،
اما بیگُمان مقصدی هست که همه وجودم به سوی آن جاری میشود"
قالت لى: حدثنى عن الحنين
فقلت: الحنين؛
هو أن تسمع صوت من تحب
و تلتفت ولا ترو أحداً
گفت: از دلتنگی بگو
گفتم: دلتنگی يعنی صدای محبوبت را بشنوی
و روی برگردانی و كسی را نبینی! 🖤🙂
قلب، مهمانخانه نيست که
آدم ها بيايند
دو سه ساعت يا دو سه روز
توی آن بمانند و بعد بروند
قلب، لانه ی گنجشک نيست که
در بهار ساخته بشود
و در پاييز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمیدانم چيست،
اما اين را میدانم که
فقط جای آدمهای خيلی خوب است!♥️
-نادر ابراهیمی || 📒 يک عاشقانه آرام
صادقانه بگو؛
توی رویاهایت،
آنجایی که هیچ رودربایستی
با هیچ کسی نداری،
آنجا که دیگر غرورت یکه تازی نمیکند،
آنجا که مجبور نیستی تظاهر کنی
به هیچ چیز،
آنجا هم مرا دوست نداری؟
-فاطمه جوادی
چه شیرینِ...
وقتی با یک لقب خاص شناخته بشی!
مثل پرتقال من...
آبیِ آرامم...
مو فرفری...
یادمه بهم میگفت زیبایِ من، کجایی صاحبِ زیبا؟!
مهم است که حالت خوب باشد، مهم است که لبخند بزنی، مهم است که بلد باشی با کوچکترین اتفاقات مثبت حوالیات، دلخوش باشی.
برای خوب بودنِ حالت، به هر چیز نه! که به سادهترین چیزها چنگ بزن.
برای خوب بودن حالت، کینه و کدورتها را نادیده بگیر و به حسادتها و رقابتها و شماتتها اهمیت نده.
اهمیت نده که آدمها چه برداشتی از کارهای تو دارند و حرفهای تو را به کدامین زبان عداوت، تفسیر میکنند. اهمیت نده که روزگار چقدر حریصتر میشود هر روز به حرص دادنت، و آدمها حریصتر میشوند هر روز به زمین زدنت. اهمیت نده... به هیچ چیز جز حال خوب و اهداف مهمی که داری اهمیت نده🦋
-نرگس صرافیان طوفان